injan

markkinointi & viestintä

Avainsanatutkimus hinta

Avainsanatutkimus

Avainsanatutkimus on välttämätön työkalu, jos haluat tehdä tuloksellista hakukoneoptimointia. Sen avulla tiedät, mitä sanoja ihmiset käyttävät hakukoneissa etsiessään tietoa tarjoamistasi palveluista.  Avainsanatutkimus on loistava työkalu verkkosivujen omistajille, bloggaajille, sisällöntuottajille ja digitaalisen markkinoinnin asiantuntijoille. Tältä sivulta löydät avainsanatutkimuksen hinnat.

Avainsanatutkimuksen avulla:

Avainsanatutkimus hinta ja palvelupaketit

Esitetyt hinnat ovat alkaen hintoja. Lopullinen avainsanatutkimus hinta määräytyy sen mukaan, montako aihetta haluat tutkimukseen sisällyttää. Hintoihin lisätään voimassa oleva arvonlisävero.

Avainsanatutkimus hinta alkaen 400 €

Avainsanatutkimuksen avulla saat valmiin listan potentiaalisista hakusanoista, joista sinun ihmisesi ovat kiinnostuneita. Tutkimus toimitetaan selkeässä taulukkotiedostossa, joka sisältää avainsanojen kuukausittaiset hakumäärät, kilpailutilanteen sekä halutessasi myös hakuintention. Lisäksi tiedostossa on ohjeistus tulosten tulkitsemiseen. Tutkimuksen avulla osaat valita tietoon perustuen sivuillesi parhaat avainsanat, mikä on hakukoneoptimoinnin kannalta yksi olennaisimpia asioita.

Avainsanatutkimus ja 1 h SEO-koulutus | hinta alkaen 520 €

Avainsanatutkimuksen lisäksi koulutan henkilökohtaisesti sinua valitsemaan ja hyödyntämään avainsanoja sivuillasi. Koulutus kestää noin 1 h ja lisäksi saat kirjallisen ohjeen, kuinka hyödynnät avainsanoja osoiterakenteessa, otsikoissa, kuvissa, leipätekstissä ja metatiedoissa.

Avainsanatutkimus ja sisältösuunnitelma | hinta alkaen 800 €

Avainsanatutkimuksen lisäksi valitsen sivustosi lähtökohdat huomioiden parhaat avainsanat ja teen suunnitelman, mitä avainsanaa käytät milläkin sivulla. Ehdotan tarvittaessa uusia sisältöjä avainsanojen hyödyntämiseksi ja suunnitellen sivustosi rakenteen siten, että hakukonenäkyvyydelle haitallista tuplasisältöä tai avainsanojen kannibalisaatiota (sivustolla usea sivu kilpailee samasta avainsanasta) ei pääse tapahtumaan.

Onko sinulla kysyttävää avainsanatutkimuksesta?

Alta löydät tavallisia kysymyksiä koskien avainsanatutkimusta. Jos et löydä omaasi tai jokin aiheeseen liittyvä mietityttää, ota minuun yhteyttä.

Avainsanatutkimuksen tekemiseen menee sen laajuudesta riippuen n. 1-2 työpäivää.

Sinun on mahdollista saada avainsanatutkimus myös pikaisella aikataululla. Kysy rohkeasti!

Kun maksat avainsanatutkimuksesta, maksat siitä, että joku on puolestasi opetellut avainsanatutkimukseen liittyvän prosessin (minun tapauksessani myös maksanut siitä koulutuksen muodossa), hankkinut maksullisen avainsanatyökalun, käyttänyt tutkimukseen tunteja aikaa ja koostanut tiedot helposti ymmärrettävään muotoon.

Kyllä, voit tehdä avainsanatutkimuksen myös itse. Avainsanatutkimuksen tekemiseen löytyy ohjeita ja työkaluja, kuten Ahrefs Keyword Generator. Ilmaisissa työkaluissa on usein rajoituksia, kuinka monen avainsanan tiedot saat käyttöösi.

Kannattaa kuitenkin muistaa, että myös sinun ajallasi on hinta. Onko järkevämpää käyttää aikaa opetteluun, vai hyödyntää ammattilaisen osaamista, joka tekee tutkimuksen tehokkailla työkaluilla ja kokemuksen tuomalla varmuudella?

Jos haluat tehdä itse. suosittelen tutustumaan kirjoittamaani ohjeeseen: mikä on avainsanatutkimus ja kuinka se tehdään.

Avainsanojen hakutrendit ja asiakkaidesi käyttämä kieli ja kysymykset voivat muuttua ajan myötä, joten avainsanatutkimusta ei kannata jättää vuosiksi lojumaan, vaan hyödyntää ”tuoreeltaan”.

Trendien muuttumisesta yksi esimerkki on vastuullisuusajattelu. Toisin kuin vuosia sitten, tänä päivänä useissa haetuissa avainsanoissa esiintyy sanoja kuten vastuullinen, ekologinen, kierrätettävä.

Myös täysin uusi mega-avainsana voi ilmestyä kuin salama kirkkaana päivänä – ja kadota myös suhteellisen nopeasti. Tästä hyvänä esimerkkinä Käärijään liittyvät avainsanat, kuten käärijä bolero tai käärijä korvakorut (590 hakua/kk).

Noooh, onhan sekin mahdollista, mutta silloin on täysin arpapeliä, tuoko hakukoneoptimointi sinulle mitään tuloksia.

Ilman avainsanatutkimusta, keskityt todennäköisesti vääriin termeihin, jotka eivät kasvata näkyvyyttäsi tai ovat niin kilpailtuja, että mahdollisuutesi etusivun hakukonenäkyvyyteen ovat mitättömät.

Hakuintentio on tieto siitä, mikä Googlettaja todella hakee käyttäessään kyseistä avainsanaa. Hakuintentio voi olla esimerkiksi tiedon haku, ostaminen, navigointi tai vertailu. Google arvostaa sivuasi, jos pystyt tarjoamaan käyttäjille hakuintention mukaista sisältöä, mikä johtaa parempaan näkyvyyteen hakutuloksissa.

Henkilökuva: yrittäjä Inka Aitto-oja

Kiinnostaako muut hakukoneoptimointiin liittyvät palveluni? Teen kokonaisvaltaista hakukoneoptimointia testatun ja toimivan prosessin mukaisesti.

Tutustu SEO-palveluihini täältä.

Selvitetäänkö nyt ne avainsanat, joilla palvelujasi etsitään?

Yhteydenotto ei luonnollisesti sido sinua vielä mihinkään! Lähettämällä lomakkeen hyväksyt ainoastaan henkilötietojen käsittelyn tietosuojaselosteen mukaisesti.